
dwujęzyczni geniusze
Tutaj dowiecie się więcej na temat programu nauczania w naszym przedszkolu
The Universal Bilingualism program uses the world's first, groundbreaking, but also the most natural way to learn English in early childhood, parallel to the mother tongue. It is a specially created world of heroes, songs, animated films and prepared on this basis language-music-movement games, for both individual and group activities. Bilingualism, among others improves concentration, affects better divisibility of attention and memory (semantic and episodic), deepens cultural and social sensitivity, develops analytical and empathic skills.
Bilingual children, and later adults achieve better results in learning, have greater opportunities for social and cultural adaptation. Apart from language skills, bilingualism is associated with numerous benefits for the child's intellect, psyche and health. The brain receives a healthy dose of training, and at the same time knowledge and skills that at this stage of development are perpetuated extremely quickly and effectively
billingualism




curriculum
Celem jaki stawiamy sobie w naszym przedszkolu jest wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka. W tym celu organizujemy zajęcia i warunki, które będą sprzyjały nabywaniu doświadczeń nie tylko w sferze fizycznej czy emocjonalnej, lecz również społecznej i poznawczej. Poprzez codziennie zajęcia i gry dydaktyczne oraz przygotowywane przez naszych nauczycieli tematyczne zajęcia, wspomagamy samodzielność myślenia i działania dzieci. Pod okiem nauczycieli stymulujemy podejmowanie działań i logicznego oraz sekwencyjnego myślenia. Dzięki takim działaniom zachęcamy do empirycznego i emocjonalnego poznawania otaczającej rzeczywistości i wydarzeń. Nauczyciel towarzyszy dziecku w jego przygodzie, jest gotowy pomóc oraz udzielić odpowiedzi na pojawiające się pytania jak również odpowiednio dostosować tempo pracy grupy kiedy jest to konieczne do indywidualnych potrzeb poszczególnych dzieci.
Dzięki temu jesteśmy w stanie przekazać rodzicom cyklicznie ewaluację postępów jakie czyni dziecko ale również wskazać uwagi, obserwacje i obszary wymagające dalszej pracy w domu.
Jednym z naszych priorytetów jest wzmacnianie u dziecka poczucia własnej wartości, tak ważne dla młodego człowieka. Każdy nasz podopieczny jest inny, niezwykły i niepowtarzalny, posiada inne zainteresowania i przejawia swoje talenty. Poprzez zajęcia takie jak taniec, śpiew, rytmika, gra na instrumentach, zajęcia plastyczne i językowe oraz teatralne, dzieci na tym etapie rozwoju realizują swoje pasje i sposób postrzegania świata.
Do każdego dziecka podchodzimy w sposób indywidualny, wzmacniając poczucie jego oryginalności przy zachowania szacunku dla swobody, indywidualności i różnorodności kulturowej, etnicznej i emocjonalnej innych. Poprzez zajęcia dydaktyczne i wychowawcze skupione na zdobywaniu podstawowych umięjętności społecznych, nauce o kulturze, zwyczajach polskich oraz zwyczajach innych krajów i kultur, uczymy dzieci wrażliwości na otaczający nas świat i przygotowujemy do zrozumienia bardziej skomplikowanych zasad, norm i procesów społecznych.
Aby umożliwić naszym podopiecznym najlepszy start w życiu tworzymy sytuacje edukacyjne sprzyjające nie tylko budowaniu zainteresowania dziecka językiem obcym ale poprzez program nauki dwujęzyczności pomagamy w zdobywaniu i utrwalaniu zdobytego słownictwa i zwrotów. Dzięki kadrze posiadającej doświadczenie w anglojęzycznych placówkach oświatowych za granicą, zajęcia oraz zabawy przeprowadzane są w sposób profesjonalny, dostosowany do potrzeb oraz umiejętności dzieci.
Wszystkie dzieci objęte są opieką nauczycieli specjalistów: zatrudniane przez nas panie psycholożki, pedagog specjalne, pan logopeda i panie terapeutki pedagogiczne po specjalistycznych studiach czuwają nad dziećmi codzienne.
W ten sposób nie tylko możemy skutecznie diagnozować, ale również tworzyć, wdrażać i realizować indywidualne programy eduakcyjno-terapeutyczne oraz otaczać opieką, wychowaniem i edukacją dzieci z różnym stopniem orzeczenia o niepełnosprawności.